1. 1. 2019 |
— 31. 12. 2022 |
Cílem projektu je navázat na spolupráci z prvního projektu Spationomy, a to zejména s důrazem na tzv.
playful methods ve výukovém procesu. Konkrétně se nový projekt zaměřuje na vývoj tzv. simulační hry
s důrazem na vnesení vědeckých témat do herní modelu. Samotná simulační hra má za cíl atraktivně v
herním prostředí zdokonalit znalosti, a hlavně dovednosti zúčastněných studentů. Tyto znalosti a
dovednosti pokrývají obory geoinformatiky, geografie, business informatiky a ekonomie. Navíc díky
novému partnerovi budou zmíněné disciplíny obohaceny o poznatky z oboru „game studies“, což
pomůže celý koncept simulační hry teoreticky i prakticky usadit do herního konceptu. Projektové
aktivity pro studenty jsou rozděleny na dvě části v rámci tzv. blended learning – první virtuální část
slouží pro tematickou přípravu na druhou část – letní škola – na které se všichni studenti osobně potkají
a budou spoluvytvářet prostorově-ekonomickou simulační hru.