HERNÍ MODEL
Stěžejním výstupem je návrh herního modelu. Tato část zahrnovala nalezení nejvhodnější formy takového výstupu, vytvoření herního systému, stanovení základních principů, návrhy grafického zpracování, průběhu a postupu, tak aby výsledek co nejvěrněji simuloval reálné situace a poskytoval tak hráči maximální užitnou hodnotu.Jedná se o tahovou strategickou hru, kdy student po registraci absolvuje vstupní vědomostní test a stává se majitelem nové geoinformatické společnosti. Každých 24 hodin získává nové tahy a může pokračovat ve hře. Cílem je aby student strávit hraním pravidelně menší časovou jednotku (okolo 20 minut) a doba potřebná pro dokončení hry by něměla přesáhnout deset týdnů.
Cílem hry je pochopitelně akumulace kapitálu, zvyšování hodnoty a rozvoj celé společnosti. Hráč získává různé zakázky od klientů, najímá pracovníky, potřebné nakupuje vybavení a řeší problémové situace.
Hra je rozdělena do třech stádií, s nimiž se mění grafické rozhraní. To je tvořeno souborem záložek a podzáložek, kde každá má přesně definovanou funkčnost.

Hráč rozvíjí schopnosti a výkonnost své vlastní postavy, díky čemuž dokáže postupovat stále složitějšími úrovněmi hry.

V záložce pracovníci má možnost přijímat až osm různých typů zaměstnanců s unikátními schopnostmi. Je k dispozici patnáct typů hardwarového a softwarového vybavení až v šesti výkonnostních modelech. Při rozvoji společnosti hráč musí stěhovat svou firmu do vhodnějších pracovních prostorů, aby dosáhl potřebného stupně rozvoje a dokončil hru.
