VÝSLEDKY
Jako hlavní výstup této bakalářské práce jsem vytvořil kompletní návrh tahové obchodní strategické hry, kdy student řídí vlastní geoinformatickou společnost. Jedná se hru, která na rozdíl od klasických počítačových her, poskytuje uživateli navíc ještě přidanou hodnotu ve formě pravidelného opakování studijní látky. Současně však v žádném ohledu nezaostává za obdobnými projekty, jenž jsou určeny pouze pro volný čas. Studijní látka je procvičována p rostřednictvím testových a kvizových cvičení, jako součást vzdělávací sekce herního modelu.Druhým výstupem je právě sada testových kvizů se zaměřením na kartografii a geoinformatiku, kterou bude možné použít jako základ vzdělávací sekce herního modelu. Všechny testová cvičení jsou veřejně přístupná pro každého na internetových stránkách o této bakalářské práci. Na přiloženém CD/DVD jsou veškeré výstupy uloženy ve formátu potřebném pro jejich případné úpravy, v programu Hot Potatoes, a také jako samostatně použitelné html soubory. Dále jsou uloženy všechny podkladové materiály (otázky), které byly použité při jejich tvorbě, pro jejich náledné využití při e-lerningové výuce na KGI.